سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار و مطالب خواندنی

نرم افزار پخش مویرگی - پلاک خوان - گیت کنترل تردد

ساخت «پایتخت4» منتفی است/ دلیلش را از مدیران بپرسید

    نظر

حرف‌های سیروس مقدم کارگردان سه‌گانه پرطرفدار «پایتخت»، پایانی بر همه گمانه‌زنی‌ها در ساخت سری چهارم این سریال است.

سیروس مقدم

 بلافاصله بعد از پخش سری سوم سریال پرطرفدار «پایتخت» بحث و گمانه‌زنی در مورد ساخت سری چهارم آن آغاز شد و محبوبیت «پایتخت» به اندازه‌ای بود که چند هفته بعد یکی از مدیران ارشد صداوسیما خبر ساخت دنباله قسمت سوم را تایید کرد و خبر از آماده شدن مقدمات ساخت آن برای پخش از تلویزیون در نوروز سال آینده داد.

اما این اتفاق ظاهرا با بی‌میلی عوامل ساخت سریال مواجه شده است. سیروس مقدم کارگردان سه گانه «پایتخت» درباره ساخت سری جدید این سریال نظر قاطعی دارد. مقدم در گفتگو با خبرنگار تسنیم می‌گوید: ساخت «پایتخت 4» کاملا از دستور کار ما کاملا خارج شده است و قطعا در نوروز امسال پایخت نداریم.

مقدم که نمی‌تواند دلخوری‌اش را پنهان کند در مورد دلیل این اتفاق می‌گوید: من دلیلی ندارم، دلیلش را باید از مدیران شبکه بپرسید.

دلخوری مقدم البته همزمان با شایعاتی است که در مورد دستمزد سریال‌سازی او سر سریال «مدینه» شنیده می‌شود. شایعاتی که البته هیچ‌گاه تایید نشده است.

مقدم این روزها در حال مقدمات سریال جدیدش به نام «میکائیل» است. سریالی که مقدم را به دوران سریال‌ پلیسی‌سازی‌اش برگردانده است.

مرد اول سریال‌سازی سینما در عین حال سودای ساخت یک سریال ویژه به نام «صدام» را هم یکی دو سالی است که در سر می‌پروراند. سریالی که فیلمنامه آن نوشته شده است اما برآورد هزینه‌های زیاد، این سریال را هم فعلا به کما کشانده است.